• Vester Mariendal Skole
  • Stjernevej 5, 9200 Aalborg SV
  • 99824720
  • vmariendalskolen@aalborg.dk

Tekst

4. årgang havde gjort noget ud af det, til årets fodboldturnering for mellemtrinnet.

Tekst

8. Elever fra 8.årg har deltaget i "Digitale dage" på UCN. Her har de sammen med studerende fra bygningskonstruktør uddannelsen deltaget i et projekt, der gik ud på at renovere kælderetagen, hvor overbygningen hører til. De var spredt ud på 4 grupper. der hver skulle komme med et forslag. Det var især imponerende, at se og høre vores elever fremlægge for den store forsamling. To af eleverne 
fremlagde mesterligt på engelsk. Udkastet her-
https://www.youtube.com/watch?v=-ADO3jpThMk&feature=youtu.be

er lavet på baggrund af ønsker fra vores elever.

Tekst

2. årgang arbejder på hold og laver forskellige læringsstile. Her spilles et ordspil, der hoppes ord og der sorteres ord i ordklasser. Alt med unggangspunkt i Vitello.

Besøgstæller

191217
  • ikon
    Jan Nødbak Andersen den 04-05-2016
    Menu uge 19
     
    Mandag: Stegte nudler med kebab
     
    Tirsdag: Laks med stegte kartofler og citron sauce
     
    Onsdag: Sammenkogt ret med ris
     
    Torsdag: Tarteletter med salat
     
     Fredag: Millionbøf med kartoffetmos
     
  • ikon
    Jesper Stoumann den 14-03-2016
    Hej alle forældre ved Vester Mariendal Skole

    Skolebestyrelsesvalg 2016

    Så er det igen blevet tid til valg af forældrerepræsentanter til skolebestyrelsen.

    Læs vedhæftede  information om valg til skolebestyrelsen

    Venlig hilsen 
    Skoleleder
    Jesper Stoumann

VM-skole på facebook.

Nyhed billede
Følg med i hvad der sker på Vester Mariendal Skoles facebookside.

Tekst

4.A har i natur/teknologi arbejdet med Afrika, og i den forbindelse har de i grupper koncentreret sig om et valgfrit land. Som afslutning blev hele mellemtrinnet inviteret på messe, hvor de kunne "købe" rejser til de udvalgte lande. Der var gang i den, eleverne fra 4.A havde selv arrangeret det hele, og fik i løbet af messen lært en hel masse fra sig.